Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


zondag 23 augustus 2009

borduurkaart


en dit is de laatste voor vandaag en voor deze week ik ga er een weekje tussenuit tot over een week allemaal

4 opmerkingen:

  1. Hoi Tanja,
    Leuk die borduurkaartjes, erg mooi hoor.
    Neem mezelf steeds voor om het ook weer eens op te pakken maar tot nu toe komt er nog niets van.
    Hoezo is scrappen een verslaving??
    Fijne vakantie en
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Agnes
    Ik vind borduren ook heel erg leuk en het werd weer eens tijd he heb nu ook een klein doosje mee op vakantie met wat kleurtjes garen om te borduren en verder eigenlijk niets dus er komen nog meer kaartjes met borduur hoor
    gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Tanja,

    Ik zag op mijn blog dat je volger bent geworden, kei leuk.
    Ook ik heb af en toe moeite met mijn blog, ben niet zo handig met de computer, maar al doende leert men zeggen ze.

    Gr.Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tanja,
    Wat leuk dat je bent langs gekomen op mijn blog. Ben ik gelijk nieuwsgierig en moest ik wel even een kijkje komen nemen op jou blog.
    Gaaf hoor...ben ook gelijk volger geworden. Ik zou zeggen welkom terug en veel plezier weer met het maken van kaarten.
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen