Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


zondag 20 september 2009

borduurkaartje


ik had nog een boruurkaartje klaar liggen dus vandaag maar even een 3deetje erop geplakt vind hem wel leuk geworden

6 opmerkingen:

  1. Eeel mooi en subtiel kaartje heb je gemaakt! De hanging basket is net echt!

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tanja,
    ik heb je kaartjes van de afgelopen tijd allemaal bekeken en ze zijn stuk voor stuk heel erg leuk geworden.
    (het bloggen schiet er bij mij op het ogenblik in beetje bij in, druk druk druk).
    Groetjes,Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook ik vind je kaartje erg mooi geworden:)
    leuk dat je volger bent geworden op mijn blog:)

    fijne dag:) groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dames bedankt voor jullie reactie vind het toch altijd weer leuk om te lezen wat jullie er van vinden probeer meestal zelf ook te reageren maar door mijn drukke werkweken komt het er wel eens niet van sorry hiervoor

    gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi tanja haha wat leuk ik ook tanja kwam je blog tegen bij marja en dacht wip even aan moo hier zeg euh je url sta wel met een puntje en streepje als je ergens een reactie achter laat zie zelf maar even gr tanja

    BeantwoordenVerwijderen