Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


woensdag 9 september 2009

scrapkaartje

en maar weer eens een scrapkaartje is er weer een van de sol bij tiets sandra heeft hem vanavond gegeven vind hem best wel leuk geworden hoe vinden jullie hem

5 opmerkingen:

  1. Tanja wat is die gaaf!! Prachtig dat basic grey papier bij de stempel. En die losse stempeltjes er nog bij! Ben weg van die stempels trouwens.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw die is wel heel erg gaaf die stempel is leuk en het geheel past er super goed bij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden Tanja en ja dat BG papier is ook super om mee te werken en in combinatie met de stempel is het echt een plaatje geworden.
    En wat betreft de Magnolia stempeltje, ik heb 'n jaarkit rechtstreeks uit Zweden, is veel goedkoper dan loskopen.
    Fijn weekend.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijs mooie kaart, vooral dat eekhoorntje vind ik super.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoii Tanja,
    Wat is het weer een plaatje geworden. TOP meis....
    Ben net terug van een week vakantie. Heb heerlijk wat kaartjes gemaakt dus binnenkort komen er weer nieuwe kaartjes op mijn blog.
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen