Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


zaterdag 21 november 2009

baby's eerste kerst

en maar weer een kerstkaartje maar nu voor baby's eerste kerst gemaakt met een digistamp vind de digistamp zo lief

10 opmerkingen:

  1. ooh wat een lieff kaartje echt heel erg leuk
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo, het is een snoepieeee, ben ook helemaal weg van deze stempel en je hebt 'm super mooi ingekleurd!!

    Gr.Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel lief kaartje hoor.en mooi gedaan.
    en wat een leuke stempel is dat,had hem nog niet eerder gezien.

    groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart en wat een schattig stempeltje.
    Liefs,
    Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel leuk kaartje Tanja, de sneeuweffecten zijn super!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi! I'm at work browsing your blog from my new iphone 4! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Carry on the fantastic work!

    Also visit my web-site: book of rah kostenlos spielen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello would you mind letting me know which hosting company you're utilizing? I've loaded
    your blog in 3 different browsers and I must say this blog loads a lot quicker then most.
    Can you recommend a good internet hosting provider at a reasonable price?

    Thanks a lot, I appreciate it!

    Take a look at my web site :: novoline automaten knacken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Write more, thats all I have to say. Literally, it seems as though you relied on the video
    to make your point. You clearly know what youre talking about, why throw away
    your intelligence on just posting videos to your blog when you
    could be giving us something informative to read?


    My web-site; bock of ra online ()

    BeantwoordenVerwijderen