Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


dinsdag 29 december 2009

wil iedereen een gezellig uiteinde wensen

Hallo allemaal ik wil via deze weg iedereen een gezellig uiteinde wensen ik doe het nu maar even want de rest van de week heb ik er denk ik geen tijd voor heb de laatste tijd ook bijna niets geplaats maar ook daar had ik geen tijd voor heb de laatste tijd eigenlijk helemaal geen kaartje gemaakt mis het wel maar als het goed is krijg ik in januari weer iets meer tijd hopelijk en dan ga ik ook weer kaartjes plaatsen hoor maar voor nu een heel goed uiteinde en een heel goed begin tot volgend jaar

gr tanja

2 opmerkingen:

  1. Hoi Tanja, jij ook 'n heel gezellige jaarwisseling en 'n gezond en creatief 2010!!

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tanja,

    Ik mis je kaartjes hoor.....
    en er staat wat op m'n blog voor je!!

    Gr. Agnes

    BeantwoordenVerwijderen