Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


woensdag 27 januari 2010

Award van wendelien en judith

ik kreeg ook een award van wedelien en judith
heel erg bedankt
ook hier zijn weer enkele regels aan verbonden

1. kopieer deze award naar je blog
2. maak een link naar de persoon van wie je de award gekregen hebt
3. vertel 7 interessante dingen over jezelf
4. kies 7 andere bloggers om de award door te sturen
5. maak een link naar hun blog
6. laat een berichtje achter op hun blog om ze te vertellen over de award die ze gekregen hebben van jou
en dan nu 7 dingen over mijzelf

1. maak heel graag scrapkaarten
2. 3d kaarten
3. borduurkaarten
4. poppenhuis is wel een 100 jarenplan maar ooit komt het af
5. overal rondsnuffelen op iedereen zijn blog
6. hobbywinkels plunderen
7. en stempelen vind ik ook heel erg leuk

ik geef de award door aan ellis christa Marja karin nicole jenines monique

5 opmerkingen:

  1. Hallo Tanja,

    Allereerst wil ik je Hartelijk Feliciteren met je Award. Je hebt hem dik verdiend. Ik vind je kaartje van baby's eerste kerst erg schattig. Daarnaast vind ik het heel lief van je dat je hem aan mij geeft. Dank je wel, een dikke kus op beide wangen. Ik plaats hem vanavond nog op mijn blog.

    Veel liefs,
    Monique xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tanja,

    gefeliciteerd met je Award! Leuk dat ik hem mag meenemen van je !:-) Ik ga hem gelijk op m'n blog zetten!

    Groetjes,
    Ellis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je award en bedankt dat je deze aan mij door geeft groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tanja, Ik heb het bericht over de chatbox niet geschreven om jou "aan te vallen". Ik bedoel het echt in het algemeen. Het gebeurt nl zovaak. Samen met Mus hebben we een bloghelpdesk en daar zetten we dit soort berichten. Dit doen we om bloggers te helpen en vooral niet om in een hoekje te duwen. Wij hopen hier veel bloggers mee te bereiken. En wij begrijpen maar al te goed dat veel bloggers het niet makkelijk vinden die computers. Het spijt mij dat je het gevoel hebt gekregen dat ik jou daarmee bedoelde. Dat is echt niet zo. Het bericht is eerst in de helpdesk gezet en daarna heb ik het over gezet naar mijn blog omdat ik daar nog meer bereik heb. Alles wat ik/wij publiceren is algemeen bedoelt en nooit wijzend naar personen. Ik hoop dat ik hiermee toch het nare gevoel bij je heb weggehaald want dit was ECHT niet de bedoeling

    BeantwoordenVerwijderen