Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


maandag 29 maart 2010

met de sol meegedaan bij tiets




vanavond meegedaan met de sol op de club bij tiets het is gegeven door miranda http://mirandafreubelsite.blogspot.com/ kijk ook eens op haar blog ze maakt hele mooie dingen en dit heb ik er van gemaakt ik hoop dat jullie het leuk vinden ik vind hem zelf best wel leuk geworden
groetjes tanja


8 opmerkingen:

  1. Wow heel mooi hoor! ik ben ook jou volger geworden leuk :)

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk geworden!!!!
    bedankt voor het meedoen!!!
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tanja,
    Wat een schat van een doosje heb je gemaakt!
    Je vogelhuisje is ook super geworden en je hobbykamer ziet er helemaal top uit!!!
    Fijn dat je weer aan de freubel bent!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tanja, in 1 woord schitterend zeg.... heb nog even verder op je blog gekeken, wat maak jij mooie dingen, ga je gelijk volgen hoor.... Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Tanja!! wat mooi gemaakt zeg! Schitterend!
    ik ga gelijk je blog volgen.
    en bedank dat je m'n volger geworden bent.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wouw tanja
    deze is ook al weer zo super leuk
    echt super
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik mien aals volger aan ge melt
    op jauw blog
    ikvint jauw kaaten mooi
    geotjes geeske

    BeantwoordenVerwijderen