Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


zondag 21 maart 2010

mijn nieuwe hobbykamer












wat heeft een hobbyfreak toch veel spullen he



8 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige hobbykamer Tanja!!
    Ik kom een keer bij je knutselen hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is goed hoor marijke spullen zat

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wouw tanja
    wat een super leuke hobbykamer heb je
    erg leuk ben er jaloers op hihi
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW Tanja wat een prachtige hobby kamer heel veel plezier ermee.
    Dank je wel voor je stem, ik ben er reuze blij mee.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw dat ziet er gaaf uit!!! Ik ben nog maar net begonnen maar ik groei nu ook al uit mijn bureau qua spulletjes. Zal dit maar niet aan manlief laten zien dan krijgt hij een beroerte denk ik. hahahaha. Hij gaat wel een gaaf kastje maken voor mijn copics wat ik op het internet tegen ben gekomen. Zal het showen als het af is...

    Groetjes,Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your room is fantastic. Lots of light and just perfect:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kamer heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen