Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


woensdag 7 april 2010

hollandse kaart

hallo allemaal
ik wilde gisteren dit kaartje plaatsen maar ik hoorde bij die 400.000 mensen die geen internet meer hadden stroomstoring bij telfort lekker hoor zit je gewoon heel de avond zonder internet dus verplicht vroeg naar bed hahaha dit kaartje heb ik gemaakt met een digistamp maar waar van daan weet ik niet meer sorry ingekleurd met derwentpotloden ben benieuwd wat jullie ervan vinden

groetjes tanja

12 opmerkingen:

  1. Wat een enig kaartje is dit zeg!!!!SUPER!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauwie, wat een super leuke kaart! Helemaal Hollands!!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje tanja
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zag het op het nieuws van Telfort, balen hoor. Maar je kaartje is geweldig, leuk dat hollandse.

    Liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heel leuk kaartje is dit zeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Tanja!!
    Helemaal goed!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja Tanja
    Hollandser kan het niet he
    met volendammer broek en dan de kleuren erg mooi hoor
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaartjes maak jij Tanja. Ik ben gelijk volger geworden. Thanks dat je bij mij ook volger bent geworden.

    gr. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Really cool card! It has everything that reminds me of Holland except for the cheese! lol
    Lovely and very sweet!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Tanja, ik heb net een boekje uitgebracht met een Hollands stempel thema dus dit spreekt me zeer aan.
    Hoop gauw wat te zien met de stempels die je van mij hebt gekocht.

    Groetjes Agitte (vrouw van Mais weet je gelijk hoe het in elkaar zit hihi)

    BeantwoordenVerwijderen