Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


donderdag 1 april 2010

zwangerkaarten


hallo allemaal hier ben ik weer ik heb nu 2 kaarten in opdracht gemaakt zwangerschapkaarten ze wilde er 2 hebben dus ik dacht doe ik ze bijna hetzelfde alleen de kleuren doe ik anders vind ze redelijk gelukt ben benieuwd wat jullie er van vinden
groetjes tanja

13 opmerkingen:

  1. Haha, vind je ze redelijk gelukt?????
    Ik vind ze beeldschoon!! Echt Top hoor!

    Fijne paasdagen en groetjes,
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaarten tanja
    erug leuk gedaan
    groetjes chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tanja

    Ze zijn geweldig dat kom zeker door je nieuwe hobby kamer .
    Ik had de foto's van je nieuwe hobby kamer nog niet gezien SUPER een plekje voor je eigen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaarten zijn prachtig Tanja!
    Fijne paasdagen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Tanja, wat verschrikkelijk mooi. Ik vind de harten die net op kleedjes lijken zo leuk. Waar kan je die kopen?

    Groetjes van Ineke Bezemer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo tanja
    wat maak je mooie kaarten zeg, ziet er super uit.
    daarom ben ik ook volger van je geworden.
    kom je ook eens bij mij kijken zou het leuk vinden als je dan ook volger word van mij.
    groetjes arina
    http://arinaskaartenhoekje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Tanja, hartelijk dank voor je antwoord.
    Ik heb een verrassing voor je op mijn blog staan.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tanja, ze zien er super uit.... schitterend hoor... groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Tanja,

    Kwam bij toeval op je Blog terecht, prachtige creaties maak je zeg echt heel mooi, ik heb me aangemeld als je Volger.

    gr.

    Louis

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooooooooooooooooooooooooo wat maak jij ook gave creaties zeg, super.
    Oooooooooooo en die "papier"harten , wat zijn die gaaf. Kan je mij vertelen waar je die weg hebt.
    En natuurlijk wordt ik ook volger van jou.

    Groetjes HIlda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende dingen maak je ook Tanja....ben natuurlijk gelijk volger geworden ;)
    En wauwww....wat een gave hobbykamer heb je ;)
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige creaties kom ik op je blog tegen. Zo ook dit kaartje heel erg mooi

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen