Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


maandag 28 juni 2010

kijk nou eens ik heb de candy gewonnen

hallo dames hier ben ik weer kom ik net uit mijn werk en wat zie ik tot mijn verbazing
ik heb de candy gewonnen bij angelique echt super ben er heel erg blij mee
heel erg bedankt hoor angelique heb nog nooit iets gewonnen dus ik ben echt heel erg blij en nu nederland ook nog winnen kan mijn dag niet meer stuk hahaha

groetjes tanja

3 opmerkingen:

  1. Hoi Tanja

    Wat zal jij blij zijn veel knutsel plezier ermee.

    Groetjes Wendelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van harte tanja met je prijs doeiiii ook eeen tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tanja,gefeliciteerd met je gewonnen candy.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen