Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


zondag 27 juni 2010

workshop bij de hobbystunter

Hier ben ik nog even heb dit kinderwagentje nog gemaakt bij de hobbystunter gegeven door neline was heel erg leuk en heel gezellig vind hem heel erg mooi geworden ben benieuwd wat jullie er van vinden
groetjes tanja





4 opmerkingen:

  1. Ik vindt hem helemaal geweldig Tanja!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend!! Kom je ook even op mijn blog kijken?? Je hebt namelijk de candy gewonnen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, héél mooi Tanja!!
    Heb het patroontje ook liggen, maar eerst maar weer 's wat koeler worden voordat ik weer echt aan de freubel ga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf geworden, heb dees al vele malen voorbij zien komen-))

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen