Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


donderdag 29 juli 2010

beterschapkaartje

hallo allemaal hier ben ik dan weer een keertje. had een beterschapkaartje nodig en dit heb ik ervan gemaakt met 1 van mijn gewonnen mallen van de blog van angelique zijn echt geweldige spullen ben benieuwd wat jullie ervan vinden

groetjes tanja

5 opmerkingen:

  1. Wat is deze kaart grappig zeg....
    Daar wordt je toch wel vrolijk van.
    SUPER kaartje....
    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er super gaaf uit, mooi hoor xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tanja ,

    Leuke kaart geworden je kerstkaarten trouwens ook .
    Wel wat vroeg he ?? wat moet ik hier weer van denken?

    Groetjes Wendelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterend kaatrje tanja
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen