Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


vrijdag 16 juli 2010

kerstkaart 2

sorry had er nog 1 had de stempels die ik hier gebruikt heb en van de kaarten hieronder op marktplaats gekocht vond ze zo lief .nou dit was het echt weer voor even
groetjes tanja

8 opmerkingen:

  1. Hoi Tanja
    Wat een superleuke kaart!
    Leuk met de rode franje!
    Fijn weekend!
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart is dit Tanja!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje tanja
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog...ik zie dat jij ook schitterende kaartjes maakt..top!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je blog bezoekje aan mij.

    Je maakt ook mooie dingen hoor. Super!!

    Liefs Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tanja,
    Zo, net terug van vakantie en gelijk maar even mijn favoriete blogs bekijken, wat zijn er weer een schitterende creaties gemaakt... Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tanja,

    Wat maak je leuke kaarten! Super! Leuk dat je mee doet met mijn candy en ben jou ook gaan volgen. Ben heel benieuwd wat je verder nog allemaal gaat maken!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen