Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


vrijdag 16 juli 2010

kerstkaarten








zoals belooft de vorige keer zijn hier een paar kerstkaarten ik doe mee op de club van tiets 4 kerstkaarten in de maand ik liep al heel erg achter ben nog steeds niet bij maar ik ga mijn best ervoor doen heb de laatste week nog geen kaart gemaakt krijg mijn eigen er niet toe om iets te maken misschien deze week dat ik dan een beetje zin heb maar op het moment heb ik helemaal nergens zin in nou ik hoop tot van de week maar ik beloof niets
groetjes tanja


2 opmerkingen:

  1. Nou Tanja je hebt er 4 prachtige kaartjes uitgeperst!
    Ik loop ook hopeloos achter, heb er pas 8 in m'n ambul staan....

    En bedenk wel: alles mag, niets moet...

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ken het loop nu 4 achter ,waar blijft de tijd, kom echt te kort af en toe, maar het ziet er super uit op naar de volgende reeks xx

    BeantwoordenVerwijderen