Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


dinsdag 10 augustus 2010

hallo allemaal


voor vandaag heb ik maar weer eens 2 kaartjes erop gezet het hollandse kaartje was een opdracht en het andere kaartje is weer voor de voorraadbak ik hoop dat jullie ze weer leuk vinden ben er zelf best wel tevreden over fijne dag allemaal
groetjes tanja

3 opmerkingen:

  1. schitterend kaartje tanja
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tanja, wat een leuke kaartjes, en zo lekker holands die 2e... trouwens de theedoosjes die je gescrapt hebt... schitterend, wat een werk zeg... Groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Tanja.
    Groetjes,Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen