Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


zaterdag 7 augustus 2010

theedoosjes en een award

ik heb een award gekregen van srapfanaatpeter.blogspot.com bedankt hiervoor ben er heel blij mee moet hem doorgeven aan 3 mensen maar dat doe ik straks even want ik moet nu eerst even heel snel boodschappen doen hahaha



goedemiddag allemaal dit was een opdracht mijn vriendin haar moeder had afscheidskadootjes nodig en ik had dit theedoosje al heel wat keren op blog voorbij zien komen dus leek het me wel leuk om het te maken heb er 25 gemaakt vind ze wel leuk geworden ben benieuwd wat jullie ervan vinden
groetjes tanja




5 opmerkingen:

  1. Ik vind ze echt heel leuk. 25 stuks en geen 1 hetzelfde, daar ben je wel een tijdje mee bezig geweest denk ik. Ze zijn toppie.

    groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende thee doosjes tanja
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er erg leukk uit, ben zelf ook met een begonnenn.
    Wel een hoop werk geweest zekers?

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Anja, ik was ook even bij jou langs gekomen, wat maak je leuke creatie's:)
    ben gelijk volger geworden,
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mooi, maar wat een werk!!

    Gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen