Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


zondag 19 september 2010

eindelijk weer eens een paar kaartjes

hallo allemaal
hier ben ik dan eindelijk weer eens een keertje ben eerst een weekje op vakantie geweest
lekker hoor er even op uit het is me prima bevallen we zijn een weekje naar zeeland geweest mooie foto´s gemaakt maar nu krijg ik de foto´s niet op mijn blog van mijn nieuwe camera dus voor de kaarten maar weer mijn oude camera gepakt nu terug naar de kaartjes
het zijn 4 kerstkaarten geworden want ik loop nog steeds achter op de club van tiets de bovenste is ook voor een wedstrijdt bij tiets haar club is een kaart met een digistamp van pollycraft zo lief meisje is het toch







en de rest van de kaarten spreken voor zich lijkt mijn ben benieuwd wat jullie ervan vinden
groetjes tanja



10 opmerkingen:

  1. schitterende kaatren tanja
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    Je kaartjes zien er super uit.
    Erg leuk.
    Groetjes Miranda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 4 Prachtige kaartjes Tanja!

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze alle 4 even leuk en mooi hoor Tanja.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes Tanja. Wat heb je de stans van Marianne bij de laatste kaart leuk gebruikt. (ga ik onthouden).
    En fijn dat je een goede vakantie hebt gehad!!

    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zijn stuk voor stuk erg mooi geworden.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaartje heb je allemaal gemaakt Tanja.
    De laatste vind ik helemaal super gaaf.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, schitterende kaarten Tanja....groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een snoesjes! Leuk gedaan, Tanja.~Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn allemaal plaatjes geworden heel mooi.

    Groetjes Wenda

    BeantwoordenVerwijderen