Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


zondag 17 april 2011

nog een kaartje

dit kaartje heb ik vandaag gemaakt ook weer met distress inkt vind hem wel leuk geworden

8 opmerkingen:

  1. wow erg leuk zeg.
    Mooie stans.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Tanja, mooi papier, leuke kleurencombi,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje Tanja en supermooi ingekleurd!

    liefs amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooie kaart heb je gemaakt Tanja,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tanja,
    Ik vind het echt een super mooi kaartje geworden!!!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tanja,
    via via kom ik hier bij jou terecht. Wat een superleuke en mooie kaarten en creaties maak jij. Ik ben gelijk volger geworden.
    Ik zag trouwens, dat jij ook bij de Hobbystunter de workshop van een kinderwagen hebt gevolgd. Dat heb ik ook gedaan. Wat zijn ze leuk, hé?!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterende kaart tanja
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Tanja,
    Je kan dit kaartje ook voor de kerst gebruiken. De kleuren en dan dat pakje in haar hand. Een heel leuk geheel.
    Gezellige paasdagen.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen