Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


vrijdag 10 juni 2011

trouwbedankjes en kadodoosje gemaakt

Hallo allemaal
Hier ben ik dan eindelijk weer na een hele lange tijd maar heb weer in het ziekenhuis gelegen nu had ik van de ene op de andere dag te hoge suiker het was toen ik in het ziekenhuis kwam 27.5 dus ik moest gelijk blijven ik heb nu pillen gehad om het lager te krijgen en moet afvallen dacht dat kan er ook nog wel bij maar de vermoeidheid is nu wel gelukkig een heel stuk minder maar genoeg hierover .
Ik heb de bedankjes gemaakt voor de zoon en schoondochter van mijn vriendin vond het heel erg leuk om te maken

Hier alle bedankjes bij elkaar

hier de achterkant van de bedankjes


Hier de voorkant van de bedankjes


En ik heb ook nog een kadodoosje gemaakt voor hun want ze wilde heel graag geld maar om het nu in een enveloppe te doen vond ik niet zo leuk en ik had dit doosje al heel wat keren op blogland gezien dus die heb ik gemaakt hier vanaf boven gezien



hier de binnenkant heb er een bruidstaart in gemaakt en een heel klein envelopje op gemaakt en daar geld in gedaan


en hier nog een keer de binnenkant plus het dekseltje.

en nu ga ik weer verder misschien zien jullie mijn een paar dagen weer niet want ik ga het pinksterweekend met de voetbal op minikamp

dit is het minikamp van 2010 dat is zo gezellig om te doen je komt wel helemaal versleten thuis na 3 dagen maar het is zo dankbaar als je al die bekjes van die kinderen ziet de laatste dag echt geweldig nou ik ga nu echt stoppen want het is wel heel erg lang bericht geworden fijn weekend allemaal











2 opmerkingen:

  1. Hoi Tanja, wat een super creaties heb je gemaakt en wat een eer om de bedank kaartje te mogen maken! Het kadoosje vind ik helemaal geweldig!
    En dat was zeker wel even schrikken..... suiker!! Bij mij begon het ook zo, moe, moe moe. Heb ook eerst pilletjes gehad, toen spuiten en sinds 2007 heb ik 'n insulinepomp en het gaat nog steeds goed! Hopelijk kun je het met pilletjes af maar de tijd zal het uitwijzen. Sterkte!!
    En natuurlijk een gezellig pinksterweekend!!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tanja,
    Wat een werk heb jij gehad aan die bedanktjes, maar ze zijn dan wel bijzonder mooi geworden. Om al die pakjes zo bij elkaar te zien is heel leuk. Je geld / kado verpakking is ook heel geslaagd. Ze mogen tevreden zijn.
    Dit bericht kan ik moeilijk typen. Iemand heeft mij er ook op gewezen toen ik dat op mijn blog had en ik moest bij instellingen iets veranderen. Maar wat??
    Misschien weet een ander dat.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen