Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


vrijdag 10 juni 2011

vraagje

hier ben ik nog een keer misschien zijn er meer die hier last van hebben maar ik krijg me maar niet aangemeld en kan geen reacties geven bij andere ik had ook mijn blog gekoppeld aan mijn hyves maar ook daar komt niets meer te staan wie kan mijn helpen want ik kom er niet meer uit alvast bedankt

groetjes tanja

2 opmerkingen:

  1. Ja, Blogger is vervelend (geweest) de laatste tijd.
    Maar als je bij het inloggen het vinkje weglaat bij aangemeld blijven moet het lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij mij lukte het ook niet heb het vinkje weggelaten en nu lukt het wel grt jans

    BeantwoordenVerwijderen