Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


zondag 31 juli 2011

eindelijk weer eens een kaartje

hier ben ik dan eindelijk weer een keertje en hoop dat het nu eens blijf lukken op mijn blog want zoals ik begreep kunnen er een hoop niet reageren op mijn blog en ik niet bij jullie ik heb nu wat veranderd bij instellingen maar of het helpt weet ik niet heb er ook niet zoveel verstand van maar ben weer een beetje begonnen met kaarten maken want ik had er echt helemaal geen zin in hoop dat jullie hem leuk vinden fijne zondag verder

5 opmerkingen:

  1. Ik heb je mooie kaart bewonderd echt top.
    Ook bij mij lukt het niet altijd om te reageren maar ik blijf volhouden,de aanhouder wint.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart!
    en mooie achtergrond.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve zachte kleuren op de achtergrond.Leuk papier.
    De kaart is mooi geworden.
    Groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Tanja, en ik hoop dat het bloggen weer lukt hoor!

    groetjes Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaartje tanja
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen