Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


dinsdag 2 augustus 2011

een mannenkaartje

goedemorgen allemaal als eerste allemaal bedankt voor jullie reactie op mijn vorige kaartjes heb nu een mannenkaartje gemaakt voor de voorraadbak je heb er nooit genoeg ga nu heel snel naar mijn werk tot 6 uur vanavond en dan ga ik vanavond eens lekker bloggen tot vanavond
groetjes tanja

4 opmerkingen:

  1. grappig met dat logo van Heineken.
    Is dat een sticker of is het gewoon een label van een bierflesje ?
    groetjes
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op en top een mannenkaart :) Leuk hoor!
    Voor mannen hou ik het maar bij een gekocht kaartje.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje tanja
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tanja,
    goed idee van dat biermerk!! Mannenkaarten vind ik ook best moeilijk, maar heb pas een knipvel gekocht waar ze wel 'warm' voor zullen lopen, hahaha
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen