Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


maandag 1 augustus 2011

zo nog maar een kaartje

zo en het is weer gelukt om dit vitagekaartje op mijn blog te zetten dit kaartje heb ik nagemaakt uit het vorige doeboekje ben benieuwd wat jullie ervan vinden ga zo maar weer eens aan de arbeid tot 6 uur vanavond en dan hier weer verder met mijn hobbykamer want ik kan dus echt niets meer vinden die moet echt opgeruimd worden dus mijn avond is ook weer gevuld fijne maandag

groetjes tanja

6 opmerkingen:

  1. Hoi Tanja,

    Mooie kaart. Vind de oude foto ook schitterend.
    Wat leuk dat je volger op mijn blog bent geworden.
    We zullen elkaars creaties dan wat vaker gaan zien.
    Leuk !
    tot ziens
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Tanja.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Tanja,
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart heb je gemaakt Tanja.
    Het papier is prachtig en wat een mooi plaatje heb je gebruikt.
    Fijne dag Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tanja,
    Gezellig dat je weer terug bent met meteen twee mooie kaartjes!
    Ik heb ook en freubel dip gehad :) en lekker wat anders gedaan.
    Verder alles goed met je gezondheid?
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje tanja
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen