Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


woensdag 12 september 2012

hallo weer 1 kerstkaart en 1 kinderkaart


goedeavond allemaal ik wil alle nieuwe volgers welkom heten ik probeer bij iedereen langs te gaan maar er zijn er waar ik geen blog informatie kan vinden als ik op hun naam klikt dus of ik het echt gaat vinden weet ik nog niet maar ik heb weer een kerstkaart gemaakt een krans die ik gemaakt heb van een takjespons en een hertenkop ik had het ergens gezien op een blog maar ik weet niet meer bij wie


en dan heb ik nog een hello kittykaart gemaakt ik had zo'n boekje bij de action gekocht daar zit alles in voor een kaart te maken heel erg makkelijk maar zo lief ben benieuwd wat jullie ervan vinden fijne avond verder nog       



                                                     

                                                   





3 opmerkingen:

  1. Wat een werk heb je aan de kerst kaart gehad met al die takjes.
    Maar het effect is hartstikke leuk. Gaaf kaartje geworden.
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tanja, jij vroeg een patroon aan mij van die BH wil je email even sturen? Kan ook vis facebook in een prive bericht.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen