Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


zondag 9 september 2012

weer een paar kaarten

 allereerst wil ik de nieuwe volgers welkom heten ik vind het heel erg leuk dat jullie volger zijn geworden ik probeer zoveel mogelijk bij jullie langs te komen maar het gaat niet altijd lukken .ik heb maar weer een kerstkaartje gemaakt met weer een mal van marianne ik vind ze zo mooi ook de sneeuwpop is ervan

en dan nog een kaartje met magnolia stempels voor iemand die naar indonesia gaat ik moet alleen wel weer veel gaan oefenen met de copic want mijn kleurkunst is nog niet alles maar we gaan er weer voor
fijne zondag verder



                                              



4 opmerkingen:

  1. Hoi Tanja wat een leuke kaartjes!
    Heb je 'n oude kerstkaart in de kerstkaart verwerkt? Erg leuk!
    En ik moet ook altijd weer oefenen met de copics als ik ze een tijd (lang) niet gebruikt heb. :)
    Fijne week!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, heb de plaatjes ook, dus gelijk weer inspiratie,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind alle twee de kaarten prachtig.
    Met leuke Details erop. Heel leuk dat je lid/volger bent geworden bij mij.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen