Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


dinsdag 25 september 2012

weer nieuwe kaarten


 goedeavond allemaal ik zag deze kaart op het blog van Miranda http://mirandahobbys.blogspot.nl/
en ik vond hem zo leuk dat ik heel brutaal geweest ben en om het patroontje gevraagd heb en zo is de mijne geworden ik denk dat ik er nog wel een paar ga maken vind ze echt geweldig eerste foto voorkant van de kaart en tweede foto achterkant van de kaart

en dan heb ik nog 3 kerstkaarten gemaakt de bovenste is met een stempel van magnolia de nieuwste
deze had ik besteld zit in een abonnement van magnolia en de rest spreekt voor zich fijne avond verder het is niet echt vakantieweer maarja het is niet anders we blijven maar lekker binnen en aan de knutsel

5 opmerkingen:

  1. je kaartjes zien er allen super uit.
    Vind het nieuwe magnolia afdrukje een schatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je heb prachtige kaarten gemaakt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat een vreselijk leuk lingerie setje Tanja.
    De kerstkaartjes zijn ook mooi hoor en natuurlijk die met Tilda... helemaal geweldig. Kan niet wachten totdat ze in de winkel liggen.
    Fijne vakantie!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tanja, het is erg leuk geworden je lingerie setje....ik heb er inmiddels ook al 4 gemaakt.
    Zelfs met een tattoo op d'r bil en bij de hipster op de rug.
    En de andere kaarten zijn ook super!
    Groetjes Miranda
    http://mirandahobbys.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige de bovenste kaart!! Wat een idee, zeg.Moest er hartelijk om lachen. Je kerstkaarten zijn ook prachtig.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen