Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


zaterdag 6 oktober 2012

geen kaartje dit keer maarrrrrrrrrr





ik heb een keer geen kaart om te laten zien maar ik heb een herfststuk gemaakt is weer eens wat anders .
nou mijn vakantie zit er weer op vanaf dinsdag weer het gewone leven dus weer werken helaas maar het is ook wel weer lekker om het gewone ritme te hebben want eer dat ik mijn bed uit ben is de dag alweer ver om maar ik laat morgen denk ik nog wel een paar kaartjes zien voor nu slaap lekker en een fijne zondag alvast




1 opmerking:

  1. Hoi Tanja!

    Wat een prachtig bloemstuk heb je daar zeg. Heel erg mooi.
    En ik zag dat je had gereageerd op mijn bericht over die stempel. Hij mag ook digitaal zijn hoor.
    Ik vind het al te gek dat je er op gereageerd hebt.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen