Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


zondag 18 november 2012



zo weer eens wat anders lekkere koekjes gemaakt moet nog wel veel oefenen maar voor de eerste keer vind ik ze redelijk en ze zijn heerlijk nu weer kaartjes maken fijne zondag allemaal
vind ik ze toch wel

3 opmerkingen:

  1. Mmm, dat ziet er lekker uit. En prachtig gemaakt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Tanja, voor mij hoef je niet meer te oefenen hoor.
    Ik vind dat ze er super mooi uitzien, je hebt ze echt mooi versierd!! Heel erg leuk!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er lekker en mooi uit!!!

    BeantwoordenVerwijderen