Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


donderdag 26 december 2013




zo he dat is wel heel erg lang geleden dat ik op mijn blog geweest ben maar het gaat echt goed met me hoor maar ik had gewoon helemaal geen zin om te bloggen en nu mis ik het toch wel een beetje dus ik gaat het echt weer proberen ik beloof niets meer want dat heb ik elke keer al gedaan maar dan lukte het toch niet dus ik probeer het ik wilde jullie allemaal toch nog hele fijne dagen en een gelukkig 2014 wensen en tot de volgende keer.
oja ik heb in idere geval wel een paar kaartjes geplaatst had ze al een tijdje geleden gemaakt
nou nog een prettige 2e kerstdag

groetjes tanja

2 opmerkingen: