Hallo allemaal

Wat leuk dat je op mijn blog een kijkje komt nemen.
Mijn naam is Tanja ben al heel wat jaren kaartjes aan het maken zoals 3d kaartjes en borduurkaartjes vind ik helemaal geweldig.
Maar op het moment maak ik scrapkaartjes ook helemaal geweldig.
Zo doe ik veel mee op de club van tiets met de solkaartjes.
Ben nog wel bezig met mijn blog want het lukt nog niet helemaal wat ik allemaal wil maar kom gerust nog eens langs.
Ik woon in Zwijndrecht samen met mijn zoon.


woensdag 6 januari 2016

Layout gemaakt.



                                                                    Hallo allemaal


Vanavond heb ik meegedaan met online scrap it challenge in de facebook groep van Noor Design Scrap en dit is het geworden van mijn zoon een layout gemaakt toen was hij nog maar een maand of 5 hij is nu inmiddels 25 dus al heel wat jaartjes geleden ik vind hem zelf wel mooi geworden.









Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen